Tempahan Manik 2012 Dibuka Skrg!!! Slideshow: Sulaman’s trip to Alor Setar was created with TripAdvisor TripWow!

Wednesday 4 April 2012

Tempahan dari Shah Alam


Assalamualaikum semua kawan-kawan..:-)

Alhamdulillah, hari ni saya rasa sgt berlapang dada sbb dapat poskan baju customer dari kak Ija Johan,Shah Alam..Saya amat berterima kasih kepada kak ija kerana memberi kepercayaan yang sepenuhnya kepada saya untuk menghiaskan busana beliau sebanyak 4 psg. Kak Ija meminta saya sulamkan di bahagian tangan sahaja. Jom kita tengok hasil sulaman yang masih freshhhh lagi..Jom!!!!.

****kalau ade kawan2 yang berminat nak buat tempahan baju dan sulam bole ler mengantor dari skrg ye..nak cepat boleh msg atau call sy di no. 013-7797346 panggil je saya Siti..:-)











No comments:

Post a Comment