Tempahan Manik 2012 Dibuka Skrg!!! Slideshow: Sulaman’s trip to Alor Setar was created with TripAdvisor TripWow!

Wednesday 17 October 2012

Mesin Sulam Janome MC 350 E

As salam semua sahabat handai dan pelanggan yang dihormati...

     Diharap semuanya sihat..Hari ini Ct ingin memperkenalkan sebuah produk Janome iaitu mesin sulam model MC 350 E. Untuk pengetahuan semua inilah mesin sulam yang ct gunakan untuk menyulam baju kurung, sulam tuala, name tag dan macam2 lagi. Alhamdulillah, berkat kesabaran Ct dan suami akhirnya menampakan hasil apabila kami dapat memiliki 3 mesin sulam ini secara berperingkat. Kalau Ct boleh kawan2 di luar sana pun boleh berjaya macam Ct. Inilah mesin kesayangan Ct. Kalau tak percaya boleh jenguk di album lain ada pelbagai contoh sulaman yang ditempah oleh pelanggan pada raya baru2 ini.Cantikkan!!:-)...Pada sesiapa yang nak beli mesin sulam ni boleh la calling2 ct di no. 013-7797346.lupe nak cakap Ct merupakan agen utk mesin sulam Janome..nak tau lebih detail boleh hubungi Ct..:-)

Mesin Sulam Janome MC 350 E 
Harga ~RM 7598.00 (boleh bayar secara ansuran)


SOFTWARE  : 

   Tadi Ct dah tunjukkan rupa mesin sulam..skrg Ct nak share tentang softwarenya pula..Seelok-eloknya kalau dah beli mesin sulam beli juga software/perisian untuk membuat kerja2 editing corak, nak design towel, nametag dan mcm2 lagi. Kat sini Ct tunjukkan software yang ct guna untuk keje2 editing..senang nak buat kerja dan jimat masa..tidak perlu  tekan satu-satu huruf secara manual di screen mesin..Kalau ada yang berminat nak beli software  ni boleh menghubungi ct di no. 013-7797346. Kita tengok dulu video di bawah ye..:-)


Video di atas menunjukkan bagaimana cara untuk mengedit nametag. Kalau untuk mesin Janome satu hoop boleh memuatkan 16 kpg nametag dan boleh disulam pada satu masa serentak. Untuk mesin brother 4-5 kpg nametag boleh disulam kalau untuk model mesin NV 950.



Video ini pula untuk mengedit tulisan/font dan gambar  sebelum kita sulam di atas tuala.





video ini untuk convert design cth dari pes ke format jef



video ini pula tentang cara nak nak edit satu design sama ada nak nak besar atau kecikan design, nak pendekkan corak, nak tukar warna benang dan untuk merapatkan mata jahitan sulaman. Untuk mengetahui lanjut mengenai software ini kawan2 boleh menghubungi Ct terus ke no. 013-7797346. Insyaallah Ct akan jelaskan lebih detail lagi. Oleh itu jangan lepaskan peluang ini dan bertindaklah dengan segera. Akhir kata kita jumpa di entry akan datang..:-)

8 comments:

  1. salam..nak tanya,mesin ni sekali sulam paling banyak boleh berapa warna sulam?

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum,,maktam dah beli mesen ni,,tapi bila nak buat nametag agak susah,tulisan pun besar juga walau size s,.maktam kena beli softwere dia ka..
    0179362924..ni whatapp maktam

    ReplyDelete
  3. Asslm..saya nk tanya apa madalah mesin janome yg mc350e klau nk naikkan needle dia tak boleh?

    ReplyDelete
  4. проститутки sexracom Я бываю то лисой, то львом. Весь секрет управления в том, чтобы знать, когда следует быть тем или другим, индивидуалки Киева - девчушки, очень древней и в своем смысле уникальной профессии Изумительная шлюха, миниатюрный и нежный цветок. Общительная и интересная во всех отношениях девушка. Встречусь с обеспеченным мужчиной.

    ReplyDelete
  5. Kalau software u edit guna mesin ni berapa harga

    ReplyDelete
  6. Kat mn boléh servis mesin ni...saya di kulim Kedah...boleh tolong jap

    ReplyDelete
  7. Если для поднадоел рутинный секс в супружеском кровать и вы желаете ярчайших эмоций в амурной ирге, московские путаны с отзывами проделают все, о чем вы только могли мечтать. Любые ваши прихоти и капризы будут исполнены, вам не придется подолгу объяснять средства желания. Читайте анкеты, изучайте ассортимент услуг столичных прелестниц, асоциируйте фото – и звоните Заказать проститутку индивидуалку на дом!

    ReplyDelete
  8. Рано или поздно хозяева понимают, что их дача имеет стать всеполноценным квартирами для комфортного и дешевенького (по сравнению с городом) круглогодичного проживания eurosnab. Чтобы бесповоротно поселиться на земле, необходима перестройка дома на даче — комплекс работ по переоборудованию (а, возможно, и достройке) жилья. С этим заданием превосходно управляются специализированные строй компании, владеющие многосторонним опытом в проведении перестроечных работ.

    ReplyDelete